22 June 2008

Marcio’s Birthday summer party

Let’s party!

July 10th it’s my birthday and I will be waiting for you to celebrate my '25th' anniversary! - Ops!, again!

Grab your most colorful outfit and don't be shy.
Feel free to mix Hawaii + summer and join me for some fun, nice music and a slice of delicious cake at 8pm!

I am looking forward to see you there!

Please confirm ASAP.
E-mail: marcio.delgado@yahoo.com
Phone: 07854 307 912

Where:
Motion Bar
Hungerford House
Embankment
London,WC2N 6PA
(Just outside Embankment tube station)
www.motion-bar.co.uk


2 comments:

Anonymous said...

Marcito meu lindo. Feliz Aniversário!!!Em português, tá.
saudades e milhões de beijossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Anonymous said...

Márcio, meu amigo!!!

Lembrei do seu aniversário (10) mas infelizmente não tive como fazer você saber disso. Sua amiga aqui passou por umas e outras e acabou perdendo o bebê que esperava. Coisa de DEUS mesmo. Agora estou aqui me preparando para dançar o carimbó lá nas terras da castanha. Isso mesmo: tô de mudança pro Pará. Depois te conto detalhes.
Beijo meu querido e sucesso. Paz e grandes amores em seu coração.
Saudade.

Kika